Primaire inhoud van de pagina
Entity view (Content)
LINK 2030 - Thema II: Ontzorging van de consument
Entity view (Content)
Webinar #3: Het veranderende klantenprofiel
Voor dit derde en voorlaatste webinar keken we naar het veranderende klantenprofiel. Wat willen consumenten vandaag de dag van onze bedrijven en dienstverlening? Hoe zijn hun eisen de afgelopen 5 jaar veranderd? Hoe kunnen we inspelen op deze veranderende behoeften?
De energietransitie versnelt gedragsveranderingen: we polsten naar de inzichten van onze leden en experten. Techniek Nederland legde het concept 'one stop shop' uit. Evocells sprak over de vraag naar totaaloplossingen en de rol van 'prosumenten'. Van Marcke maakte een onderscheid tussen "producten" en "oplossingen". Tot slot benadrukte Cebeo de band met de klanten en de evolutie van hun diensten, in lijn met de huidige behoeften.
Net zoals een orkest moeten wij een harmonieus geheel vormen voor ons ecosysteem van multifunctionele voorzieningen. Music, Maestro!
Alle Thema's
-
Holistische energieconcepten
Thema I
-
Versterken van skills
Thema III
-
Samenwerking en businessmodellen
Thema IV
-
Vormgeven beleid energietransitie
Thema V